پنجشنبه، دی ۲۴، ۱۳۸۸

بنگاه محبت

سلام،ببخشید آقا!یک کیلو عشق میخوام!اکازیون و کم دردسر..
فقط لطفا تازه باشه،تاریخ مصرفشم کم نباشه...آمممم...زیاد گرونم نباشه!یه چک در وجه دلم دارم که الان میرم خردش میکنم میام.نمیخوام همشو خرج کنم،باقیشو واسه روز مبادا لازم دارم،شاید مورد بهترم پیدا بشه بیام مزاحمتون بشم!
راستی یه چندتایی هم معشوقه ی دست نخورده و آک دارم که هنوز مصرف نکردم،اگه بشه اونارم میخوام معاوضه کنم!

حکایت بعضی از ما آدما هم همینه!فکر میکنیم چون عاشقیم یا چون کسیو داریم،میتونیم به راحتی دل دیگران رو زیر پا بزاریم و اونو از خودمون برونیم...
از دوستی چی حالیمونه؟...وفاداری به چی میگیم؟اینکه حتی موقع آب خوردن هم از شریکمون اجازه بگیریم.
معرفت به چی میگیم؟اینکه هر موقع خودمون تشخیص دادیم،دیگری رو که دوسمون داره از خودمون دور کنیم،به این بهونه که برای خودش خوبه؟!!!هیجکس مجبور نیست کسی رو که دوست نداره تحمل کنه،اما حق اینکه به احساس اون توهین کنه رو نداره!این غروره نه کمک...
عاشق نیاز به کمک غریبه ها نداره!2تا گوش میخواد و یه دل که درکش کنه...
از اینکه دیگران رو از عشق شون دلسرد کنیم چی گیرمون میاد؟اصلا معیار کسایی که دم از عشق میزنن چیه؟
poz.qad.vazn.pool.sen...?
فکر میکنید یه کسی که عاشقه،واقعا مجذوب این چیزا شده؟!!!
خوبه قبل تز دادن به دیگران،فقط چند لحظه خودمونو جای اون بزاریم...با دیدگاه اون...یا میشه یا نمیشه...
در هر 2صورت فقط یه چیز توو نظرتون میاد...سکوت...

۳ نظر:

ashkin گفت...

.... فقط سکوت ....

اشکین گفت...

پسر آب کن دیگه
کجایی؟ چند روزیه آپ نمی کنی

B.M گفت...

فقط موجهاي دريا هستند كه عاشقن آره فقط اونا هستن با اينكه مي دونن اگر برسن به ساحل ميميرن بازم بيقرار رسيدن.