شنبه، دی ۱۲، ۱۳۸۸

حرفاتو به من بگو

حرفاتو به من بگو از راه دور...گریه کن،گونه ی من رو تر کن... 


سلام.خوبی؟ من خوبم.
کاش این جمله ی بالا رو به من میگفتی..،آخه منم کلی حرف دارم که باهات بزنم...از راه دور یا نزدیک،دیگه فرقی نداره!یا حتی مثل الان که نه دورمو نه نزدیک ولی هیچ کجا برای تو جایی ندارم...
میدونم اگه الان پیشم بودیو میگفتی"خب بگو،میشنوم" هیچی به زبونم نمیومد که بگم...
زبونم چشمام میشد و جملاتم اشکام... شاید دیگه لازم نبود بگم که چی میخوام بگم،چون اونوقت دیگه همه ی خواستم،جلوی روم بود!
به خودت قسم،ئقتی فکرشو میکنم که اگه پیشت بودم چیکار میکردم،جز اینکه فقط نگاهت کنم و دستات و توو دستام محکم بگیرم و لمس کنم،چیزی به ذهنم نمیاد! آخ نه!!! محکم نه ! دستای ظریف تو رو باید بوسید نه اینکه فشرد و آزارت داد...
نمیدونم چرا حتی وقتی تووی آغوشمم بودی،بازم دلم برات تنگ میشد!کنارم بودی اما از نگاه به تو سیر نمیشدم!
شاید چشمام میدونستن که باید تا میتونن تو رو تماشات بکنن و اینکه زود دیر میشه و تنها رویایی از تو براشون باقی میمونه...
دلم برای شیشه ی بخار زده ای که از خجالت پیش تو عرق کرده بود تنگ شده...
دلم برای باشه گفتنت تنگ شده...:(
اون موقه ها اگه اشکی از چشام میومد،آرومم میکرد،اشک شوق بود و تسلیم...اما حالا فقط صورتمو چنگ میزنه و قلبمو مثل سرب داغ میسوزونه...ولی باز تسلیمم.!
خوش به حال اونی که با گریش گونه ی تو رو تر میکنه...
هه... خوشگلم،منم به یاد گونه های قشنگ تو باغچه ی خشک صورتمو،تر میکنم...
آه.ه.ه...

یه ترانه از عمرو دیاب هستش که میگه:--->(میتونید دانلود کنید)

چرا دور شدي،گذاشتي كه گرانبهاترين چيز دنيايم را از دست بدهم..؟
چرا وقتي با كسي ديگر روبرو شوم هنوز احساس غربت ميكنم..؟
چرا هر چه نگاه ميكنم ، فقط تو در چشم مني..؟
چرا ؟ چيزي كه مي آيد اگر براي غير تو باشد نميخواهم هرگز باشم و در آن زندگي كنم...
در نبود تو كساني براي راحتي من زندگي كردند و نميدانم چطور راحت باشم ، بعد از تو راحتيم در تنهايي است..
قبل از تو در فكرم عشق نبود!
با من چكار كردي ؟ و رفتي و گذشتي كه بعد از تو اينگونه زندگي كنم..
به قلبم فقط يك رويا ياد دادم ، و فقط روياي تو را ببينه و بس..
جز دوستت دارم بلد نيست چيزي بگويد چون فقط اين را ياد گرفته است...

۴ نظر:

امیر و حسین گفت...

سلام.دوست گرامی هم احساس.ما بسیار مایلیم که با شما تبادل لینک نماییم.به ما هم سری بزنید. خوشحال میشیم
amirohossein.blogfa.com

Farzan Shahmoradi گفت...

moien'e aziz cheghadr khosh halam ke blog'eto peyda kardam bishtare matalebesho khoondam... ba to hamdardam man ham doost pesaram rafte sarbazi va dar atishe joda az oon moondan ta 14 mah'e dige bayad besoozam... gahi behem zang mizane ... kash zang nemizad vaghti zang mizane be ham mirizam va bad az sohbate ba oon faghat gerye mikonam..:(

حاج پسر گفت...

وبلاگی داری به پاکی باران

من لینکت کردم

میخوام مطالبتو بخونم و بعد نظر بدم

موفق باشی

به منم سری بزن

گوش شنوا گفت...

سلام
بسيار وبلاگ زيبا و پر درديه...
ولي حقيقت.
به ما هم سر بزن
http://www.sangashegh.blogfa.com/