دوشنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۸۸

روزگار مبهم

از چی میترسی؟اینکه دل ببندی یا دل ببندن بهت؟!
خب چه اشکالی داره؟
چه بسا گاهی از کسایی که دوسشون داری دور میشی،که مبادا وابسته بشی...
به نظر این کار،یه جور فرار و دور شدن از خودت نیست؟!جنگ با احساسات درونت...
خب وابستگی چه ایرادی داره؟بخوایم یا نخوایم،اگه دلمون یه جا گیر کنه،وابستمونم میکنه!
ما برای کی زندگی میکنیم؟ خودمون یا اطرافیانمون؟(پدر و مادر یا فامیل)...
همین زندگی کردن برای دیگرانه که باعث میشه جای پرورش احساساتمون اونا رو سرکوب کنیم...
به نظرم این در مورد همجنسگراها بیشتر صادقه که به خاطر ترس از آینده ای مبهم،هم با احساسات خودشون و هم دیگران خواسته یا ناخواسته بازی میکنن...
تا حدودی حق میدم اما میشه بهتر دید و بهتر عمل کرد و تا جایی که ممکنه سعی کرد برای خودمون زندگی کنیم..
زندگی کوتاه و ارزشمنده...
من از پروانه بودن ها،من از ديوانه بودن ها...
من از بازي يک شعله سوزنده که اتش زده بر دامان پروانه نمي ترسم!
من از هيچ بودن ها،از عشق نداشتن ها...
از بي کسي و خلوت انسانها مي ترسم!
من از عمر رفاقت ها،من از لطف صداقت ها...
من از بازي نور در سينه ی بي قلب ظلمت ها نمي ترسم
من از حرف جدايي ها،مرگ اشنايي ها...
من از ميلاد تلخ بي وفايي ها ميترسم!

۵ نظر:

arash گفت...

وبلاگ باحالی داری
راستی دنبال چی هستی؟

B.M گفت...

arezuhayam ruzi az ofoq balatar az bahar nazdiktar! ....amma aknun arezuhayam bar bad hamcho puchengariye khazandei dar daqe biyaban....omidam kojast ?? e'teqadam ku?? shayad mande dar omqe oqyanus va zanjiri sangin bar pa.......qalbha tu khali .....zehnha joz' dar omure sade nemicharkhand! didi mahiye sorkhe kuchakam to'meye shabane shod?? didi chetor eshqam rahiye fasane shod?? ari inja degar jaye mandan nist ....zendegi bahane bud....haqiqat oryano dorugh zaheri zirakane dasht . Milad.D

گوش شنوا گفت...

سلام
خوبي
ببين مشكل همجنسگرا هااينده نيست
خودشون هم نيست
طرف مقابلشونه
همهشون از اين مي ترسند كه نكنه اون طرف فردا با يكي ديگه بخوابه و...
و مشكل بدي بي تعهدي هيچ كدومشون معني و مفهوم بي افي،دوستي و ... رو نمي دونند
زماني كه بي اف مي گيرند تازه مي رند به دنبال سكس فرنديو ...
خيلي جالبه
ولي خيلي ها هم هستند در اين ميان كه در عين بي تعهدي(عقدنامه،مهريه)تعهد مردانه دارند به اين مي گن
عشق

و من هم كه زياد نمي نويسم چون خود شخص نمي دونه همجنسگرا هست يا نه...
امروز خونشون خاليه اومده دنباله...

arash گفت...

سلام
خوبی
این پستت رو هم خوندم

حوا گفت...

یه روز اومدی گفتی عاشقتم
من ساده به تو دل بستم
اما تو دل سنگ بودی
خواستم ازت دل بکنم اما دیگه ساده نبود
پشت دستمو داغ کردم که هرگز دل نبندم