پنجشنبه، فروردین ۰۵، ۱۳۸۹

عشق...


به نام آفریننده عشق

خوب ویکتوریا هم به عشقش ، جرُنیمو رسید و من یه نفس راحت کشیدم.
چقدر خوشحال شدم آخر سریال ویکتوریا اینجوری تموم شد.رسیدن آدمها به عشقشون واقعاً تحت تأثیرم قرار میده البته اگه برای این وصال دیگران رو زیر پاهاشون له نکنند و نادیدشون نگیرند.
الان تو این سن خیلی دوست دارم عاشق کسی باشم که اونم عاشقم باشه....من قبلاً تجربه عشقی داشتم و الان تنها ،عشقی می خوام که در جای معقول و مناسب خودش باشه ،نه عشقی که به ضررم باشه و به نابودی زندگیم منجر بشه!
عشق چیزی باید باشه که آدم احساس بهتری تو زندگیش پیدا کنه، نه اینکه زندگیشو از هم بپاشونه....می دونم گاهی شرایطی پیش میاد که باعث میشه چشم و گوشمون بسته بشه و عاشق کسی بشیم که در واقع ،شخص مناسبی برای ما نیست !
من هم به قسمت اعتقاد دارم هم به قدرت انتخاب و اختیار!
امشب خونه یکی از آشنا ها مهمونی رفته بودم ،پسر خانواده بهم گفت علیرضا ها ، تو زن گرفتن شانس میآرن....گفتم خدا کنه اینطور باشه ...مادر ِ خانواده گفت همه ی علیرضا ها آدمای خیلی شیرین و خوبین....با خودم گفتم نمی دونستم اسمی که مادرم رو من گذاشت انقدر فواید داشت ...
خوب برگردیم سراغ بحثمون ...دوست دارم قبل از اینکه ازدواج کنم عاشق همسرم باشم و از این اطمینان داشته باشم که اونم عاشقمه چون زندگی بدون عشق برای من بی معنی ِ! و یه عمر قرار با همسرم زندگی کنم.
شاید عشق مهمترین موضوع زندگی نباشه ولی عشق ِ پاک و خالص درمانگر ِ همه مشکلات ِ زندگی میتونه باشه.
زندگی سخته! امّا وجود کسی که عاشقش باشیم در کنارمون تحمل سختی ها رو راحت تر میکنه! الا ن یه مطلبی داشتم میخوندم درباره فواید بوسه! چیزایی نوشته بود که تا حالا نشنیده بودم ،شاید 2 تا عاشق که همدیگه رو از روی عشق و محبت میبوسند این چیزا رو ندونند! که چقدر این بوسه ها می تونه رو روح ، جسم و زندگیشون تأثیر ِ مثبت بزاره!
اُمیدوارم همه آدمها در زندگیشون یه عشق پاک و بی آلایش رو تجربه کنند و لذت عشق واقعی رو بچشند ،عشقی که به زندگیشون آرامش میده و دلچسب ترِش میکنه.



(علیرضا)

۱ نظر:

Nasim گفت...

اگر کسي را دوست داري، به او بگو. زيرا قلبها معمولاً با کلماتي که ناگفته مي مانند، مي شکنند
جرج آلن